Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Stadion Śląski z Pepsi na 3 lata

Stadion Śląski, jeden z największych i najnowocześniejszych obiektów sportowych w Polsce, oraz PepsiCo, światowy lider w obszarze produktów spożywczych i napojów, podpisały umowę partnerską na 3 lata.
Stadion Śląski z Pepsi na 3 lata

Kontrakt pomiędzy podmiotami obejmuje m.in. wzajemne działania promocyjne oraz kwestie związane ze stoiskami handlowymi podczas imprez organizowanych na obiekcie. Zarządy obu firm zapowiadają jednak, że zawarte porozumienie nie ograniczy się jedynie
do sprzedaży napojów i przekąsek sygnowanych markami takimi jak Pepsi, Mirinda, 7Up, Lay’s czy Cheetos. Planowane są także wspólne projekty marketingowe – pierwszy z nich, Pepsi Silesia Beats, już jest on air.

- Firma PepsiCo wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb Stadionu Śląskiego. Od razu zauważono nasz potencjał i właściwie po pierwszych rozmowach byliśmy przekonani, że to właściwy partner do dalszych negocjacji. W międzyczasie pracowaliśmy również nad dużym projektem muzycznym, w którym PepsiCo chętnie wzięło udział – mówi Grzegorz Kubicki, Dyrektor Marketingu Stadionu Śląskiego. – Pepsi Silesia Beats, bo taką ostatecznie nazwę zyskało nasze autorskie wydarzenie, to realizowany dla Stadionu Śląskiego największy w Europie live stream z udziałem DJów. Zaangażowanie Pepsi było dla nas jasnym sygnałem, że to partner, jakiego szukamy – dodaje.

Stadion Śląski jest dla wielu Polaków miejscem symbolicznym, które przeszło do historii z uwagi na wiele kulturalnych i sportowych wydarzeń z przeszłości, takie jak mecze naszej Reprezentacji czy koncerty znanych światowych wykonawców. Aktualnie obiekt kontynuuje te tradycje, a nam zależy, aby zostać częścią tej historii – powiedział Michał Machaj z PepsiCo. – W działaniach promocyjnych podejmujemy współpracę z partnerami zapewniającymi możliwość organizacji imprez dużego formatu, a Stadion Śląski doskonale spełnia nasze oczekiwania w tym zakresie. Pomysł organizacji Pepsi Silesia Beats, imprezy o zupełnie nowym formacie na przekór okolicznościom, właśnie w Chorzowie okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę – dodał Michał Machaj z PepsiCo.

Dwie pierwsze edycje Pepsi Silesia Beats cieszyły się sporą popularnością wśród fanów muzyki klubowej i bez wątpienia dostarczyły wszystkim widzom niezapomnianych emocji. Co więcej, transmisja w Internecie połączona była ze zbiórką pieniędzy na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla śląskich ośrodków onkologii dziecięcej. Całość akcji charytatywnej zakończy się wraz z trzecią edycją imprezy, czyli w ostatni weekend sierpnia.

- Nasze firmy głęboko wierzą w społeczną odpowiedzialność biznesu. Dlatego tak dobrze się rozumiemy i jestem przekonany, że Pepsi Silesia Beats to dopiero początek wspólnych działań uwzględniających zarówno potrzeby naszych marek, jak i oczekiwania społeczne. Zarówno te lokalne, jak i globalne. Jestem przekonany, że przed nami kolejne wyzwania, kolejne projekty i kolejne emocje, jakie wzbudzimy u ludzi. Cel, jaki sobie stawiamy, to dotarcie do szerokiego grona odbiorców i stworzenie wydarzeń jak najwyższej jakości. Chcemy na stałe zapisać się w kalendarzu najważniejszych imprez w Polsce, a nawet w Europie – dodaje Dyrektor Marketingu Stadionu Śląskiego.

Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca ze Stadionem Śląskim przyczyni się do organizacji wielu niezwykłych wydarzeń. Na całym świecie PepsiCo znana jest z różnorodnych przedsięwzięć, w tym licznych imprez muzycznych, które dzięki odpowiedniemu doborowi wykonawców trafiają do milionów widzów na całym świecie – powiedział Michał Machaj z PepsiCo.

Zawarta przez Stadion Śląski oraz PepsiCo umowa obejmuje m.in. sprzedaż produktów sygnowanych markami takimi jak Pepsi, 7Up, Mirinda, Cheetos, czy też Lay’s na terenie Stadionu Śląskiego, a także wzajemnie działania promocyjne. Kontrakt zawarty został na 3 lata i obejmuje okres do czerwca 2023 roku.

O Stadionie Śląskim

Stadion Śląski jest jednym z najpopularniejszych stadionów lekkoatletycznych nie tylko w Polsce, ale i w Europie, a także sportowym symbolem województwa śląskiego. Na obiekcie regularnie odbywają się największe zawody lekkoatletyczne, takie jak Memoriały Janusza Kusocińskiego i Kamili Skolimowskiej, a także liczne imprezy sportowe. To także miejsce organizacji największych koncertów, widowisk oraz wydarzeń kulturalnych. Na co dzień Centrum Konferencyjno-Biznesowe obiektu jest idealnym miejscem do organizacji konferencji, spotkań biznesowych, szkoleń, czy też wszelkiego rodzaju eventów.

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Źródło: Stadion Śląski


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Ooo to trzeba to nagłośnić .brak słów kim ci ludzie są,podobno w wodociągów też jest nie za ciekawie ludzie są zastraszaniData dodania komentarza: 15.05.2025, 22:09Źródło komentarza: Przed wyborami do rady nadzorczej ChSM: wojna na ulotki i kandydaci z krótkim stażemAutor komentarza: UWAGATreść komentarza: Ludzie, którzy chcą przejąć spółdzielnie są pokroju Śniechowskiego, a kto to? To obecny prezes Wodociągów, ale zasłynął fikcyjnymi meldunkami przed wyborami samorządowymi!!! Zdolni do wszystkiego! Uważajcie na nich!Data dodania komentarza: 15.05.2025, 17:29Źródło komentarza: Przed wyborami do rady nadzorczej ChSM: wojna na ulotki i kandydaci z krótkim stażemAutor komentarza: BolekTreść komentarza: Niskie opłaty - uśmiałby się kto. Od 30 lat, nic tylko podwyżki i podwyżki, po trochu, po więcej, na chama i inaczej. A ten zysk to gdzie idzie?Data dodania komentarza: 15.05.2025, 12:51Źródło komentarza: Przed wyborami do rady nadzorczej ChSM: wojna na ulotki i kandydaci z krótkim stażemAutor komentarza: MarianTreść komentarza: Spółdzielcy mają 2 wybory. Mogą wybrać źle osoby związane z Michałkiem, niemieszkające w zasobach ChSM, takie jak Ahnert, żona Kordeli czy żona radnego Hermana LUB zagłosować za dalszym rozwojem na osoby faktyczne związane z ChSM i jej sukcesem!!Data dodania komentarza: 14.05.2025, 22:40Źródło komentarza: Przed wyborami do rady nadzorczej ChSM: wojna na ulotki i kandydaci z krótkim stażemAutor komentarza: zenekTreść komentarza: Kasa ,kasa ,kasa czego tu nie rozumicie ludziska stadion sam sie nie wybuduje ,Prezydent obiecał stadion to musi znalesc jakos pieniadze ,oj bedzie sie działoData dodania komentarza: 14.05.2025, 19:41Źródło komentarza: Przed wyborami do rady nadzorczej ChSM: wojna na ulotki i kandydaci z krótkim stażemAutor komentarza: SpółdzielcaTreść komentarza: Jeżeli jeszcze nie wierz do czego prowadzą rządy Michałka to zapytaj kogoś kto pracuje w UM, spółce miejskiej, kulturze czy edukacji. Wtedy oczy Ci się otworzą!!!! Co to za ludzie i dlaczego warto obronić spółdzielnie przed grupą Saimona.Data dodania komentarza: 14.05.2025, 18:44Źródło komentarza: Przed wyborami do rady nadzorczej ChSM: wojna na ulotki i kandydaci z krótkim stażem
Reklama