Pierwszy taki plakat pojawił się już w naszym mieście. Można go zobaczyć przechodząc w rejonie Centrum Przesiadkowego i ronda Królewskiej Huty. Widoczne na nim hasło brzmi: "Kochajcie mnie, mamo i tato". Autorką pomysłu i obrazka jest Karolina "Szarosen" Plewińska.
Na początku stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza, Grupa Stonewall i Kultura Równości, wykupiły kilka miejsc reklamowych w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Z czasem plakaty zaczęły się pojawiać w kolejnych miastach, nie omijając Chorzowa. Było to możliwe dzięki zbiórce prowadzonej POD TYM ADRESEM.
- Cały kraj został zalany plakatami z antyaborcyjnym przesłaniem. Kolejna odsłona to hasło udające, że napisało je dziecko: "kochajcie się, mamo i tato". Naszym zdaniem najważniejsze jest to, żeby w pierwszej kolejności rodzice kochali swoje dziecko. Niestety – coś, co powinno być oczywiste, w przypadku dzieci LGBT+ wcale nie jest normą - przekonują inicjatorzy.
Jak wynika z badań, na które powołują się pomysłodawcy, aż 88 proc. nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich ojców, a 75 proc. przez swoje matki. Z kolei 70 proc. nastolatków LGBT+ ma myśli samobójcze.
Napisz komentarz
Komentarze