Popularny w Chorzowie Kuba Kurzela od wielu lat związany jest z Niebieskimi. Kibice poznali go przede wszystkim jako spikera podczas domowych meczów Ruchu. Oprócz tego Kuba ma na swoim koncie współpracę z licznymi mediami i firmami, dla których niejednokrotnie prowadził rozmaite wydarzenia oraz realizował marketingowe projekty. Warto także dodać, że Kurzela ma na swoim koncie także spikerowanie meczów Reprezentacji Polski. Zadebiutował podczas meczu z Koreą Południową, który odbył się w 2018 roku na Stadionie Śląskim. We wrześniu 2020 roku Ruch poinformował o nawiązaniu stałej współpracy z Kubą, teraz będzie on odpowiadać za całość działu marketingu.
- Jest to dla mnie olbrzymie wyróżnienie, ale też odpowiedzialność. Praca w składzie: „Asceto”, Tomek, „Stefan” i „Kurpi” daje jednak poczucie komfortu, bo mimo tego, że jesteśmy dość kameralnym składem, to udowodniliśmy w ostatnim czasie, że jeśli jest pomysł i plan, to zapału do jego realizacji na pewno nie zabraknie. Udało się już zrealizować kilka kampanii sprzedażowych, pastorałkę „Jest taki Klub”, prezentację drużyny czy w ostatnim czasie szereg działań związanych z 101. urodzinami Klubu. Bardzo liczę też na dobrą współpracę z Kibicami, bo przede wszystkim dla nich to robimy – czytamy wypowiedź Kuby na oficjalnej stronie Ruchu.
Kuba podkreśla także wielki związek z kibicami, którzy również dokładają swoje cegiełki do działań marketingowych prowadzonych przez Ruch. Niebiescy w dalszym ciągu mają zamiar korzystać z pomysłów fanów, jak choćby w przypadku piwa Chorzowskie.
- Będziemy bardzo wdzięczni za wszelkie sugestie i pomysły. Tak jak w przypadku piwa. Kibice od wielu lat pisali o tym, by stworzyć Klubowe piwo i efektem tego jest CHORZOWSKIE. W naszej ekipie marketingowej praktycznie każdy jest kibicem Ruchu od bajtla, dlatego fajnie jest pracować ze świadomością, że to co dzieje się obecnie w Ruchu ma charakter działań „od Kibiców dla Kibiców” – dodaje Kurzela.
fot.: Ruch Chorzów










Napisz komentarz
Komentarze