Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Firma Superauto.pl z Chorzowa przekazała blisko 20 tys. złotych na rzecz lokalnego schroniska dla bezdomnych zwierząt

Superauto.pl w ramach akcji „Jedziemy z pomocą” pomaga lokalnym organizacjom. Aktualnie firma wspiera chorzowskie schronisko, któremu m.in. ufundowała boksy dla kotów wymagających izolacji.
Firma Superauto.pl z Chorzowa przekazała blisko 20 tys. złotych na rzecz lokalnego schroniska dla bezdomnych zwierząt

Superauto.pl w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Firma w ubiegłym roku przekazała na rzecz Hospicjum w Chorzowie blisko 20 tys. złotych i ponad 40 tys. złotych na rzecz Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie. To jednak nie koniec, ponieważ w listopadzie ubiegłego roku firma Superauto.pl wystartowała z kolejną inicjatywą charytatywną. Tym razem wsparcie firmy w ramach akcji „Jedziemy z pomocą” trafia do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Chorzowie przy ulicy Opolskiej.

- Bardzo doceniamy wsparcie, które do nas dociera z firmy Superauto.pl. Otrzymane środki przeznaczamy na zakup najważniejszych rzeczy potrzebnych psom i kotom znajdującym się w naszym schronisku. Przykładowo dzięki pomocy Superauto.pl mogliśmy zakupić boksy dla kotów, które są chore lub nie potrafią funkcjonować w kociej społeczności. Wiadomo, że nasze potrzeby są ogromne, ale przynajmniej część z nich uda się zaspokoić, bo pomoc Superauto.pl będzie trafiać do nas jeszcze przez kilka miesięcy - mówi Kamila Maciejczyk, Prezes TOZ w Polsce Oddział w Chorzowie.

Firma z Chorzowa w listopadzie ub.r. podjęła decyzję, że przez rok będzie przekazywać 1 zł za jedną ofertę przygotowaną dla każdego potencjalnego klienta na rzecz podopiecznych schroniska. W ramach tej inicjatywy do schroniska od początku akcji wpłynęło już blisko 20 tys. złotych z konta firmy. Na początku akcji Prezes Superauto.pl – Kamil Makula wspominał, że w każdym miesiącu firma przygotowuje ok. 3 500 ofert dla klientów, co w trakcie trwania akcji może przełożyć się na 42 000 złotych, które trafi do schroniska.

Firma Superauto.pl oprócz wspomnianych działalności charytatywnych jest również sponsorem premium klubu piłkarskiego Ruch Chorzów w sezonie 2023/2024 oraz pierwszym partnerem motoryzacyjnym Stadionu Śląskiego.

źródło: Informacja prasowa


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: TomaszTreść komentarza: Kotala niech już zamilczy. A wojewoda niech weźmie na siebie odpowiedzialność jak chce ponownego otwarcia tej ruiny estakady. Typowa tuskoobłuda.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 18:27Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: haTreść komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania" No nie dziwie się :DData dodania komentarza: 7.06.2025, 12:59Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: Ant manTreść komentarza: Hejt zapanował na chorzowskich social mediach to fakt. Kibolskie grupy opanowały internet, z jednej strony są to „pożyteczne głupki” takie bezrefleksyjne!! Ale także całe farmy ich trolli. Oskarżenia, wulgaryzmy, epitety różnego rodzaju mogą jak widać po ostatnich wyborach namieszać ludziom w głowach. Fb powinien monitorować i usuwać konta trolli. Nie robi tego bo zasięgi się liczą.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 09:36Źródło komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania"Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama