Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 5 grudnia 2025 09:10
Reklama Baner reklamowy
ReklamaBudowa i remont na Ceneo

Ruszyła kampania „Dzikość w Sercu Miasta”!

Śląski Ogród Zoologiczny wystartował z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Dzikość w Sercu Miasta”. Głównym celem akcji jest przypomnienie mieszkańcom aglomeracji śląskiej, że tuż obok, w sercu miejskiego zgiełku, można odkryć prawdziwą dzikość i egzotyczną przyrodę.
  • Źródło: Śląski Ogród Zoologiczny
Ruszyła kampania „Dzikość w Sercu Miasta”!

Źródło: Śląski Ogród Zoologiczny

Hasło kampanii podkreśla unikalne położenie Śląskiego Zoo – w samym centrum Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. To właśnie bliskość i dostępność ogrodu zoologicznego dla mieszkańców miast regionu stały się inspiracją do stworzenia kolorowej, energicznej i pełnej zwierzęcych bohaterów kampanii outdoorowej.

Artystyczne grafiki przedstawiające mieszkańców zoo – m.in. lwa, żyrafę, nosorożca czy flamingi – już pojawiły się w przestrzeni publicznej. Można je zobaczyć m.in. na przystanku tramwajowym i autobusowym „Park Śląski Ogród Zoologiczny”, a także na specjalnych tablicach przy wejściach do ogrodu.

Nowością dla odwiedzających jest również ścianka do selfie, zlokalizowana przy wybiegu wydr. By do niej dotrzeć, wystarczy podążać za kolorowymi łapkami dzikiego kota, prowadzącymi od kasy przy budynku dyrekcji w kierunku miejsca atrakcji.

- Kampanię kierujemy przede wszystkim do mieszkańców regionu. Chcemy zaprosić ich do ponownego odkrycia zoo – miejsca, które wciąż się rozwija, edukuje i inspiruje – mówi Dylan Błażejowski, specjalista ds. marketingu i kontaktów z mediami.

Kampania „Dzikość w Sercu Miasta” to nie tylko działania outdoorowe. Już wkrótce kolejne elementy kampanii pojawią się m.in. w przestrzeni publicznej oraz w postaci materiałów promocyjnych i gadżetów. Planowane są również działania edukacyjne, aktywności online i konkursy.

Zachęcamy do śledzenia strony internetowej Śląskiego Zoo oraz profili w mediach społecznościowych – Facebook i Instagram, gdzie na bieżąco będą publikowane informacje o kolejnych odsłonach kampanii.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze

Autor komentarza: slazakTreść komentarza: Czy to znowu próba rozmontowania parku?! Najpierw wycinanie drzew i sprzedaz parku pod budowę blokow a teraz demontaż symboli parku?!Data dodania komentarza: 4.12.2025, 19:48Źródło komentarza: Żyrafa wciąż bez głowy. I chyba jeszcze długo jej nie odzyskaAutor komentarza: Woda może się i rozchodzi, ale układy i znajomości nieTreść komentarza: Chorzów ma pecha. Anna Piontek miejskim konserwatorem zabytków. Trybunę stadiony Ruchu powstałą w 1937 roku, już skasowała. Teraz opowiada głupoty o wodzie, która się rozchodzi. Ta pani była dyrektorem Muzeum Ziemi PAN. Zaledwie po dwóch latach swoich rządów w muzeum, wyleciała ze stołka. Otrzymała dymisję w połowie dyrektorskiej kadencji. Oczywiście w reklamowaniu się na Fejsie, czy innych społecznościowych mediach, nic o tym nie wspomni. Jest mistrzynią autoreklamy. Z wykształcenia jest jedynie magistrem. Teraz mieszkańcy Chorzowa muszą doświadczać jej działań.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 19:42Źródło komentarza: Zespół ds. transformacji śródmieścia zabrał głos. “Jesteśmy w stanie przywrócić światłość temu miejscu”Autor komentarza: jolaTreść komentarza: Bez stadionu miasto może funkcjonować ,bez drogi niebawem pustynia.Może kolega dużego Bu pomoże.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 18:36Źródło komentarza: Prace rozbiórkowe przy Cichej 6 trwają w najlepsze. Ze stadionu zniknęła już legendarna OmegaAutor komentarza: W.Treść komentarza: Możecie sobie mówic o Kotali co chcecie, ale nie tknął stadionu dopóki nie było pieniędzy na nowy. Nie było, to nie ruszał. A cukierek? Kasy na stadion nie ma, kasy nie będzie, stadionu teraz też już nie ma, pozwolenia na budowę nie ma a jak będzie to nie wiadomo jaki. Mieliśmy stadion wyłoniony w konkursie arch. na 12.000 z możliwością rozbudowy na mecz do 16.000 i w zupełności wystarczylo. Teraz będziemy się zadłużać na kolosa 22.000 za nie wiadomo w sumie ile, bo przecież 400.000.000 to czysta teoria, a w sumie nawet nie wiadomo jaki ten projekt będzie.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 14:35Źródło komentarza: Prace rozbiórkowe przy Cichej 6 trwają w najlepsze. Ze stadionu zniknęła już legendarna OmegaAutor komentarza: J.Treść komentarza: Ciężko o wypadek w mieście, które stoi w korkach i w mieście, w którym ograniczono ruch przez zamknięcie estakady.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 11:19Źródło komentarza: Znamy już wyniki IV edycji Rankingu Miast Zrównoważonej Mobilności. Wśród docenionych znalazło się Miasto ChorzówAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Do szkoły podstawowej nr 22 ma być przeniesiona szkoła specjalna która mieści na na 3 Maja. Dyrektorka ze szkoły specjalnej to rodzina prezydenta miasta.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 21:52Źródło komentarza: Miasto chce połączenia SP22 i Ligonia. “My rodzice się na to nie zgadzamy”
Reklama
Reklama
Reklama