Hasło kampanii podkreśla unikalne położenie Śląskiego Zoo – w samym centrum Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. To właśnie bliskość i dostępność ogrodu zoologicznego dla mieszkańców miast regionu stały się inspiracją do stworzenia kolorowej, energicznej i pełnej zwierzęcych bohaterów kampanii outdoorowej.
Artystyczne grafiki przedstawiające mieszkańców zoo – m.in. lwa, żyrafę, nosorożca czy flamingi – już pojawiły się w przestrzeni publicznej. Można je zobaczyć m.in. na przystanku tramwajowym i autobusowym „Park Śląski Ogród Zoologiczny”, a także na specjalnych tablicach przy wejściach do ogrodu.
Nowością dla odwiedzających jest również ścianka do selfie, zlokalizowana przy wybiegu wydr. By do niej dotrzeć, wystarczy podążać za kolorowymi łapkami dzikiego kota, prowadzącymi od kasy przy budynku dyrekcji w kierunku miejsca atrakcji.
- Kampanię kierujemy przede wszystkim do mieszkańców regionu. Chcemy zaprosić ich do ponownego odkrycia zoo – miejsca, które wciąż się rozwija, edukuje i inspiruje – mówi Dylan Błażejowski, specjalista ds. marketingu i kontaktów z mediami.
Kampania „Dzikość w Sercu Miasta” to nie tylko działania outdoorowe. Już wkrótce kolejne elementy kampanii pojawią się m.in. w przestrzeni publicznej oraz w postaci materiałów promocyjnych i gadżetów. Planowane są również działania edukacyjne, aktywności online i konkursy.
Zachęcamy do śledzenia strony internetowej Śląskiego Zoo oraz profili w mediach społecznościowych – Facebook i Instagram, gdzie na bieżąco będą publikowane informacje o kolejnych odsłonach kampanii.










Napisz komentarz
Komentarze