- Zainteresowanie aplikacją w pierwszym tygodniu funkcjonowania przerosło nasze oczekiwania i założenia. Wystarczy spojrzeć na liczby – czytamy na oficjalnej stronie www Ruchu Chorzów. Kibice Ruchu w ciągu tygodnia pobrali aplikację 7500 razy, zgłosili 2600 kart płatniczych, pobrali 128 kart partnerskich, stworzyli 636 postów na tablicy, napisali 1397 komentarzy i zostawili 6693 polubień.
Jak przekonują przedstawiciele Niebieskich, aplikacja niesie za sobą nie tylko duże zainteresowanie użytkowników, ale także wymierne korzyści finansowe. Kibice Ruchu dokonali 467 transakcji w punktach partnerskich, wydając na zakupy w 62. punktach partnerskich ponad 200 tys. zł, co przyniosło klubowi zwrot w wysokości ponad 6 tys. 300 zł
W ten sposób – tydzień przed czasem – zebrano środki na realizację pierwszego celu, jakim jest remont szatni pierwszej drużyny, którego koszt wyniesie 5 tys. zł. - Nie martwcie się, nadwyżka z trwającej zbiórki trafi na kolejny cel, który niebawem wspólnie wybierzemy – poinformował Ruch Chorzów.
Źródło: Ruch Chorzów










Napisz komentarz
Komentarze