Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 8 czerwca 2025 00:59
Reklama

Niebieska klasyfikacja kanadyjska

Sprawdzamy jak prezentują się indywidualne dorobki naszych zawodników po zakończeniu jesiennych zmagań. Kto przezimuje w fotelu lidera „Niebieskiej” klasyfikacji kanadyjskiej?
Niebieska klasyfikacja kanadyjska

Ruch rozegrał jesienią aż 22 spotkania, w których zdobył dokładnie 50 bramek. Najczęściej maczał w nich palce Mariusz Idzik autor aż 16 bramek i 5 asyst, lider „Niebieskiej” klasyfikacji kanadyjskiej. Z kolei najlepszym asystentem w szeregach chorzowskiej drużyny jest Daniel Paszek, który popisał się dotąd dziewięcioma ostatnimi podaniami. Na najniższym stopniu podium uplasowali się Mateusz Bartolewski i Jakub Nowak.

W sumie w pierwszej części sezonu punktowało aż 23. zawodników Ruchu. Na listę strzelców wpisywało się 17. graczy, a asysty notowało 18. piłkarzy.

Bramki:

16 – Mariusz Idzik
5 – Jakub Nowak
4 – Mateusz Bartolewski, Mateusz Winciersz
2 – Tomasz Hołoś, Mateusz Iwan, Daniel Iwanek, Konrad Kasolik, Marcin Kowalski, Mateusz Lechowicz, Daniel Paszek
1 – Adrian Dąbrowski, Tomasz Foszmańczyk, Bartłomiej Kulejewski, Patryk Sikora, Jakub Siwek, Giorgi Tsuleiskiri, +1 samobójcza

Asysty:

9 – Daniel Paszek
5 – Mariusz Idzik, Tomasz Podgórski
2 – Mateusz Bartolewski, Daniel Iwanek, Mateusz Lechowicz, Michał Mokrzycki
1 – Adrian Dąbrowski, Mateusz Duchowski, Tomasz Foszmańczyk, Marcin Kowalski, Mateusz Machała, Jakub Nowak, Jakub Rudek, Patryk Sikora, Jakub Słota, Giorgi Tsuleiskiri, Mateusz Winciersz

Klasyfikacja kanadyjska (bramki + asysty):

21 – Mariusz Idzik (16+5)
11 – Daniel Paszek (2+9)
6 – Mateusz Bartolewski (4+2), Jakub Nowak (5+1)
5 – Tomasz Podgórski (0+5), Mateusz Winciersz (4+1)
4 – Daniel Iwanek (2+2), Mateusz Lechowicz (2+2),
3 – Marcin Kowalski (2+1)
2 – Adrian Dąbrowski (1+1), Tomasz Foszmańczyk (1+1), Tomasz Hołoś (2+0), Mateusz Iwan (2+0), Konrad Kasolik (2+0), Michał Mokrzycki (0+2), Patryk Sikora (1+1), Giorgi Tsuleiskiri (1+1)
1 – Mateusz Duchowski (0+1), Bartłomiej Kulejewski (1+0), Mateusz Machała (0+1), Jakub Rudek (0+1), Jakub Siwek (1+0), Jakub Słota (0+1)

Źródło: Ruch Chorzów


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: TomaszTreść komentarza: Kotala niech już zamilczy. A wojewoda niech weźmie na siebie odpowiedzialność jak chce ponownego otwarcia tej ruiny estakady. Typowa tuskoobłuda.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 18:27Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: haTreść komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania" No nie dziwie się :DData dodania komentarza: 7.06.2025, 12:59Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: Ant manTreść komentarza: Hejt zapanował na chorzowskich social mediach to fakt. Kibolskie grupy opanowały internet, z jednej strony są to „pożyteczne głupki” takie bezrefleksyjne!! Ale także całe farmy ich trolli. Oskarżenia, wulgaryzmy, epitety różnego rodzaju mogą jak widać po ostatnich wyborach namieszać ludziom w głowach. Fb powinien monitorować i usuwać konta trolli. Nie robi tego bo zasięgi się liczą.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 09:36Źródło komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania"Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama