Realizacja tak dużego zadania, opiewającego na kwotę 4 mln zł brutto, była sporym wyzwaniem nie tylko dla działu marketingu, ale i całego klubu. Miło nam poinformować, że zlecone zadanie Ruch zrealizował w stu procentach!
W ciągu 6 miesięcy zorganizowano ponad 200 akcji, m.in. lekcje wychowania fizycznego z udziałem piłkarzy „Niebieskich” dla uczniów chorzowskich szkół, prelekcje na temat właściwego zachowania na stadionie, przedsięwzięcia ekologiczne i społeczne, akcje skierowane do fanklubów oraz spotkania z seniorami.
Największym echem odbiła się akcja usuwania aktów wandalizmu na terenie miasta.
Ponadto Miasto Chorzów promowano na stadionie przy Cichej, na strojach meczowych zawodników I drużyny i Akademii Piłkarskiej Ruchu, materiałach reklamowych, w transmisjach z meczów „Niebieskich” oraz w klubowych mediach, m.in. stworzono aż 240 filmów oraz 144 posty w mediach społecznościowych.
Władze klubu dziękują za współpracę Wydziałowi Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Chorzów, dzięki której zlecone zadanie udało się sprawnie przeprowadzić. Pochwała należy się także całej drużynie i sztabowi szkoleniowemu za wyrozumiałość i zaangażowanie w organizowane przedsięwzięcia.
Temat promocji miasta być może wróci niebawem na Cichą. – Zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta, Ruch może liczyć w 2020 r. na wsparcie w kwocie 2 milionów złotych. Trwają analizy czy bardziej opłacalna będzie organizacja konkursu na promocję poprzez sport (w którym udział wziąć może Ruch) czy Miasto wykupi za tę sumę akcje spółki – mówił na łamach „Sportu” rzecznik Urzędu Miasta Kamil Nowak.








Źródło: Ruch Chorzów










Napisz komentarz
Komentarze