Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 17 czerwca 2025 13:51
Reklama
ReklamaBudowa i remont na Ceneo

Stadion Śląski z Pepsi na 3 lata

Stadion Śląski, jeden z największych i najnowocześniejszych obiektów sportowych w Polsce, oraz PepsiCo, światowy lider w obszarze produktów spożywczych i napojów, podpisały umowę partnerską na 3 lata.
Stadion Śląski z Pepsi na 3 lata

Kontrakt pomiędzy podmiotami obejmuje m.in. wzajemne działania promocyjne oraz kwestie związane ze stoiskami handlowymi podczas imprez organizowanych na obiekcie. Zarządy obu firm zapowiadają jednak, że zawarte porozumienie nie ograniczy się jedynie
do sprzedaży napojów i przekąsek sygnowanych markami takimi jak Pepsi, Mirinda, 7Up, Lay’s czy Cheetos. Planowane są także wspólne projekty marketingowe – pierwszy z nich, Pepsi Silesia Beats, już jest on air.

- Firma PepsiCo wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb Stadionu Śląskiego. Od razu zauważono nasz potencjał i właściwie po pierwszych rozmowach byliśmy przekonani, że to właściwy partner do dalszych negocjacji. W międzyczasie pracowaliśmy również nad dużym projektem muzycznym, w którym PepsiCo chętnie wzięło udział – mówi Grzegorz Kubicki, Dyrektor Marketingu Stadionu Śląskiego. – Pepsi Silesia Beats, bo taką ostatecznie nazwę zyskało nasze autorskie wydarzenie, to realizowany dla Stadionu Śląskiego największy w Europie live stream z udziałem DJów. Zaangażowanie Pepsi było dla nas jasnym sygnałem, że to partner, jakiego szukamy – dodaje.

Stadion Śląski jest dla wielu Polaków miejscem symbolicznym, które przeszło do historii z uwagi na wiele kulturalnych i sportowych wydarzeń z przeszłości, takie jak mecze naszej Reprezentacji czy koncerty znanych światowych wykonawców. Aktualnie obiekt kontynuuje te tradycje, a nam zależy, aby zostać częścią tej historii – powiedział Michał Machaj z PepsiCo. – W działaniach promocyjnych podejmujemy współpracę z partnerami zapewniającymi możliwość organizacji imprez dużego formatu, a Stadion Śląski doskonale spełnia nasze oczekiwania w tym zakresie. Pomysł organizacji Pepsi Silesia Beats, imprezy o zupełnie nowym formacie na przekór okolicznościom, właśnie w Chorzowie okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę – dodał Michał Machaj z PepsiCo.

Dwie pierwsze edycje Pepsi Silesia Beats cieszyły się sporą popularnością wśród fanów muzyki klubowej i bez wątpienia dostarczyły wszystkim widzom niezapomnianych emocji. Co więcej, transmisja w Internecie połączona była ze zbiórką pieniędzy na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla śląskich ośrodków onkologii dziecięcej. Całość akcji charytatywnej zakończy się wraz z trzecią edycją imprezy, czyli w ostatni weekend sierpnia.

- Nasze firmy głęboko wierzą w społeczną odpowiedzialność biznesu. Dlatego tak dobrze się rozumiemy i jestem przekonany, że Pepsi Silesia Beats to dopiero początek wspólnych działań uwzględniających zarówno potrzeby naszych marek, jak i oczekiwania społeczne. Zarówno te lokalne, jak i globalne. Jestem przekonany, że przed nami kolejne wyzwania, kolejne projekty i kolejne emocje, jakie wzbudzimy u ludzi. Cel, jaki sobie stawiamy, to dotarcie do szerokiego grona odbiorców i stworzenie wydarzeń jak najwyższej jakości. Chcemy na stałe zapisać się w kalendarzu najważniejszych imprez w Polsce, a nawet w Europie – dodaje Dyrektor Marketingu Stadionu Śląskiego.

Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca ze Stadionem Śląskim przyczyni się do organizacji wielu niezwykłych wydarzeń. Na całym świecie PepsiCo znana jest z różnorodnych przedsięwzięć, w tym licznych imprez muzycznych, które dzięki odpowiedniemu doborowi wykonawców trafiają do milionów widzów na całym świecie – powiedział Michał Machaj z PepsiCo.

Zawarta przez Stadion Śląski oraz PepsiCo umowa obejmuje m.in. sprzedaż produktów sygnowanych markami takimi jak Pepsi, 7Up, Mirinda, Cheetos, czy też Lay’s na terenie Stadionu Śląskiego, a także wzajemnie działania promocyjne. Kontrakt zawarty został na 3 lata i obejmuje okres do czerwca 2023 roku.

O Stadionie Śląskim

Stadion Śląski jest jednym z najpopularniejszych stadionów lekkoatletycznych nie tylko w Polsce, ale i w Europie, a także sportowym symbolem województwa śląskiego. Na obiekcie regularnie odbywają się największe zawody lekkoatletyczne, takie jak Memoriały Janusza Kusocińskiego i Kamili Skolimowskiej, a także liczne imprezy sportowe. To także miejsce organizacji największych koncertów, widowisk oraz wydarzeń kulturalnych. Na co dzień Centrum Konferencyjno-Biznesowe obiektu jest idealnym miejscem do organizacji konferencji, spotkań biznesowych, szkoleń, czy też wszelkiego rodzaju eventów.

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Źródło: Stadion Śląski


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Mieszkaniec GZMTreść komentarza: Szybkość reakcji godna mistrza szachowego. Szkoda, że od tegoż mistrza nie czerpie się także w kwestii logiki i strategii. Tym niemniej super, że w ogóle jest reakcja. Zawsze coś ;)Data dodania komentarza: 17.06.2025, 10:29Źródło komentarza: Krótsze przejazdy, mniejsze objazdy. ZTM odpowiada na głosy pasażerówAutor komentarza: chorzowianikTreść komentarza: Wyrzucili go z Chorzowa i teraz wszystko jest złeData dodania komentarza: 17.06.2025, 07:49Źródło komentarza: Nowa instalacja w Parku Hutników. “Bezużyteczne i zwyczajnie brzydkie”Autor komentarza: KatowiczaninTreść komentarza: Ciekawe czy mieszkańcy Katowic będą tacy zadoqoleni że z ich podatków będzie alonsorowany kolejny nieufaczny klub sportowy miernych kopaczy. Co do estakady jak najbardziej cała aglomeracja ma aie zrzucić bo znamienita większość ludzi tranzytem tam tędy jeździData dodania komentarza: 16.06.2025, 23:13Źródło komentarza: Stadion w zamian za przyłączenie Chorzowa do Katowic? “Prezydent mówił, że byłby w stanie to zrobić”Autor komentarza: KatoTreść komentarza: Ma isc przez centrum bo banda na przedmieściach nie chce dopuścić do bypassu miasta. Tak źle i tak źle. Poza tym wariant przebiegający przez mikolow i tak g**** zmieni. Pociągi będą jeździć pewnie niewiele szybciej niż teraz, bo optymalizacja geometrii będzie bardzo ograniczona. Zresztą przez mikołów i tak przejeżdżają już dziś dziesiątki pociągów, a nawet nie licząc kdp, nastąpi w najbliższych latach rozbudowa całego ciągu lk141 co znacznie zwiększy przepustowość pozwalając nareszcie rozwinąć ofertę nadążając za wielkim popytem. O to też byś się burzył? Wariant kdp przez centrum Mikolowa to wielka porażka koncepcji nie dlatego No olaboga będzie więcej pociągów po już i tak istniejącej trasie tylko dlatego że tracimy kolejne cenne minuty na i tak krótkim odcinku Katowice - granicaData dodania komentarza: 15.06.2025, 13:08Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: ChorzowiankaTreść komentarza: Słyszałam już wcześniej o pomyśle utworzenia jednego super-miasta z metropolii, jednak zamysł był wtedy taki, że to nie będą "Wielkie Katowice", których dzielnice to wchłonięte miasta, a właśnie jedno wielkie miasto Metropoliterne. I wówczas Katowice są również taką "dzielnicą" tego super-miasta. Ja jako Chorzowianka nie jestem za tym pomysłem. Uważam, że zarząd Metropolii powinien pomóc w remontowaniu Estakady, ale kwestie lokalne niech zostaną lokalne (jak na przykład stadion). Nie wiem też w końcu jaka jest decyzja w sprawie Estakady, ale moim zdaniem powinna ona zostać w tym miejscu, gdzie jest. Tworzenie nowej obwodnicy jest według mnie złym pomysłem, ponieważ dla kierowców będzie się go wiązało z dłuższym przejazdem, dłuższym remontem (bo więcej drogi i asfaltu trzeba będzie wylać), a dodatkowo - wszystkie domy i bloki w Chorzowie Starym stracą na wartości, jeśli puścimy obok nich głośną drogę. Tak myślę i wiem, że wśród mieszkańców Chorzowa (szczególnie młodszych) nie jestem jedyna.Data dodania komentarza: 15.06.2025, 08:57Źródło komentarza: Stadion w zamian za przyłączenie Chorzowa do Katowic? “Prezydent mówił, że byłby w stanie to zrobić”Autor komentarza: ServusTreść komentarza: Zawsze jest wyjście z sytuacji by obalić tyrana. REFERENDUM,albo fala strajków, to już kiedyś skutkowało. Kibole rządzą Chorzowem . Nie jestem z żadnej opcji politycznej ,żeby nie było. Jestem zwykłym szaraczkiem. Rzymianie powiadali :" Chleba I igrzysk !" W Chorzowie już nie długo chleba nie będzie, bo się ludzi wywala z pracy ,ale za to będą igrzyska bo " arena " ma powstać. Ave Cezar -Michałek !Data dodania komentarza: 15.06.2025, 07:27Źródło komentarza: Prezydent podsumuje rok urzędowania. Sprawdzamy kluczowe decyzje
Reklama