Specjalne zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców wprowadzone zostały w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19. Pamiętajmy, że przed wizytą w urzędzie miasta mieszkańcy są zobowiązani umówić się telefonicznie. Przed wejściem powinni zdezynfekować ręce oraz umożliwić wykonanie pomiaru temperatury ciała, a podczas wizyty zastosować się do obowiązku zakrywania ust i nosa.
Składanie podań i dokumentów realizowane jest poprzez wrzucenie ich do urny stojącej w przedsionku urzędu. Wydziały będą obsługiwać strony telefonicznie i za pośrednictwem elektronicznych narzędzi, takich jak mail, sekap i epuap. Chorzowianie mogą wejść do budynku urzędu w celu zapoznania się z informacjami urzędowymi, znajdującymi się na tablicy ogłoszeń przy głównym wejściu do gmachu urzędu oraz przy wejściu od ul. Jagiellońskiej.
To, co od poniedziałku zmieni się dla mnieszkańców, to godziny obsługi. Jak informuje urząd miasta, jest to związane z podzieleniem urzędników na zmiany.
Obsługa będzie się odbywać od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.15 – 11.45 oraz 12.45 – 17.15, a w piątek w godzinach 7.15 – 11.45. W godzinach od 11.45 do 12.45 urząd miasta będzie niedostępny dla interesantów. W tym czasie odbywać się będzie wietrzenie i dezynfekcja pomieszczeń.
Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ.
Źródło: UM Chorzów










Napisz komentarz
Komentarze