Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Klub Malucha - Centrum Integracji Międzypokoleniowej kończy semestr

Maraton tańca, przegląd najlepszych zdjęć z zajęć czy występ dziecięcego zespołu wokalnego, to tylko niektóre z atrakcji przygotowanych z okazji zakończenia wiosennego semestru działającego przy Centrum Integracji Międzypokoleniowej Klubu Malucha.
Klub Malucha - Centrum Integracji Międzypokoleniowej kończy semestr

Na spotkaniu podsumowującym dotychczasową działalność tej placówki pojawi się prezydent Chorzowa Andrzej Kotala oraz Magdalena Sekuła, pełnomocnik prezydenta ds. aktywizacji społecznej, którzy wręczą dzieciom dyplomy i słodkie upominki. W rewanżu otrzymają laurkę, którą podopieczni chorzowskiego Klubu Malucha przygotowali specjalnie na tę okazję. Zakończenie wiosennego semestru odbędzie się w środę, 29 czerwca, o godzinie 10:00 w Małej Sali Sesyjnej w Urzędzie Miasta Chorzów.

Dwa dni później, w piątek 1 lipca, uroczyście zamknięty zostanie także IV semestr Chorzowskiej Akademii Seniora oraz Dzielnicowych Akademii Seniora, podczas którego podsumowane zostaną ostatnie miesiące działalności tych istniejących od 2014 roku instytucji. Spotkanie jest organizowane w Sali Sesyjnej Urzędu Miasta w Chorzowie. Start przewidziano na godzinę 11.

Zakończenie semestrów w Klubie Malucha i Chorzowskiej Akademii Seniora oznacza przerwę w regularnych zajęciach, jednak Centrum Integracji Międzypokoleniowej przygotowało specjalną ofertę na lipiec i sierpień.

- W wakacje dużo osób wyjeżdża, zatem organizowanie regularnych, cotygodniowych zajęć mija się z celem. Zamiast tego w lipcu i sierpniu dzieciom, rodzicom i seniorom proponujemy ciekawe zajęcia na świeżym powietrzu: odwiedzimy place zabaw, wyruszymy na piesze wędrówki i będziemy uczyć się tworzyć obrazy podczas plenerów malarskich. Nudy nie przewidujemy - tłumaczy Magdalena Sekuła, pełnomocnik prezydenta ds. aktywizacji społecznej.

Wakacyjna oferta Klubu Malucha i Chorzowskiej Akademii Seniora wraz z imprezami towarzyszącymi dostępna jest na stronie www.centrum.chorzow.eu oraz na Facebooku.
Wydrukowany program będzie także wydawany 29 czerwca i 1 lipca.

Źródło:UM Chorzów

Fot: Centrum Integracji Międzypokoleniowej


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: TomaszTreść komentarza: Kotala niech już zamilczy. A wojewoda niech weźmie na siebie odpowiedzialność jak chce ponownego otwarcia tej ruiny estakady. Typowa tuskoobłuda.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 18:27Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: haTreść komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania" No nie dziwie się :DData dodania komentarza: 7.06.2025, 12:59Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: Ant manTreść komentarza: Hejt zapanował na chorzowskich social mediach to fakt. Kibolskie grupy opanowały internet, z jednej strony są to „pożyteczne głupki” takie bezrefleksyjne!! Ale także całe farmy ich trolli. Oskarżenia, wulgaryzmy, epitety różnego rodzaju mogą jak widać po ostatnich wyborach namieszać ludziom w głowach. Fb powinien monitorować i usuwać konta trolli. Nie robi tego bo zasięgi się liczą.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 09:36Źródło komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania"Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama