Mieszkania będą się mieścić w dwóch budynkach, sześcio- i siedmiokondygnacyjnym, z usługami w parterze dostępnymi z poziomu ulicy, a także tzw. infrastrukturą towarzyszącą, taką jak garaż podziemny, czy wewnętrzny układ komunikacyjny. Minimalna liczba mieszkań została ustalona na 66, a maksymalna – na 72. W ramach przedsięwzięcia przewidziano budowę układu dróg wewnętrznych z miejscami postojowymi.
Prywatny inwestor planuje utworzyć co najmniej 101 miejsc postojowych. Około 42 z nich ma się mieścić w parkingu podziemnym, a pozostałe na trzech (lub więcej) stanowiskach postojowych, przeznaczonych dla pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową. W lokalach usługowych mają się mieścić gabinety lekarskie, stomatologiczne, fryzjer, kosmetyka itp., w handlowo-usługowych, piekarnie czy kawiarnie, a w handlowych - niewielkie sklepy osiedlowe.
Zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna będzie stanowiła niespełna 90 proc. powierzchni użytkowej całej inwestycji, pozostałe 10-15 proc. przeznacza się na szeroko rozumiane usługi nieuciążliwe dla funkcji mieszkaniowej. W pobliżu działki, na której powstaną budynki, znajdują się tereny zielone z miejscami wypoczynku dla przyszłych mieszkańców. Jej dokładna lokalizacja jest widoczna na powyższej mapie.
Decyzja ws. lokalizacji inwestycji zapadła dziś (30 stycznia), podczas sesji rady miasta. W głosowaniu wzięło udział 20 radnych, wszyscy opowiedzieli się za podjęciem uchwały.
Fot. wizualizacja











Napisz komentarz
Komentarze