To już oficjalne! Jedna z największych aren sportowo-rozrywkowych w Polsce podpisała umowę ze sponsorem tytularnym. Od dziś obiekt nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski. Jak zapewniają strony, to nie tylko nazwa, a początek dalszego rozwoju i umacniania legendy chorzowskiego giganta. Przypieczętowaniem współpracy było czwartkowe złożenie ostatnich podpisów w obecności mediów.
Superauto.pl z siedzibą w Chorzowie, które właśnie zostało sponsorem tytularnym obiektu, jest liderem sprzedaży nowych aut przez internet. W ubiegłym roku firma została pierwszym partnerem motoryzacyjnym Stadionu Śląskiego, a teraz ta współpraca weszła na wyższy poziom. Takiego partnera, położona w sercu województwa śląskiego arena jeszcze nie miała.
– Stadion Śląski to niespełna 70 lat wielkiej historii, wielkich emocji, ale to również teraźniejszość i przyszłość. Jeszcze w tym roku będzie tu wiele imprez, stale gościmy piłkarzy Ruchu Chorzów i ich przeciwników, będziemy mieć 3 mecze Reprezentacji Polski, jest Memoriał Kusocińskiego, Diamentowa Liga, wiele imprez dla dzieci i rodzin. W kolejnych latach chcemy do tego dołożyć jeszcze wielkie imprezy muzyczne, a w 2028 roku być gospodarzem Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce. Plany mamy więc wielkie – mówił podczas uroczystości podpisania umowy wicemarszałek województwa śląskiego Leszek Pietraszek i dodał, że oprócz tego wszystkiego obiekt jest też partnerem biznesowym. – Wspólnie z Superauto.pl będziemy budować nasze marki, naszą pozycję biznesową, będziemy wspólnie szli biznesowo do przodu – zaznaczył.
Historyczny moment
Przez niemal siedem dekad swojego istnienia legendarny Kocioł Czarownic zapisał się w historii regionu, będąc gospodarzem wielkich imprez sportowych, a także muzycznych. To właśnie tutaj padały spektakularne rekordy, murawa tego obiektu była świadkiem triumfów reprezentacji Polski, a publiczność przeżywała muzyczne uniesienia podczas koncertów największych gwiazd z kraju i ze świata.
– Superauto.pl Stadion Śląski jest nasączony historią jak mało który obiekt sportowy w Polsce. Tutaj grał legendarny Pele, tutaj Irena Szewińska wyrównywała rekord świata, tutaj byliśmy w zeszłym roku świadkami dwóch lekkoatletycznych rekordów świata. Niezapomniane mecze Reprezentacji Polski, mecze w europejskich pucharach czy niezapomniany z ostatnich lata awans Reprezentacji Polski na Mistrzostwa Świata. To jednak już było, a przed nami nadal wiele sportowych i muzycznych emocji – podsumował dyrektor obiektu Adam Strzyżewski, który podkreślił, jak ważne jest przy tym partnerstwo z firmą Superauto.pl. – Umowa liczy kilkadziesiąt stron, wymagała wielu negocjacji, wielu rozmów. Minął właśnie trochę ponad rok od momentu, jak podpisywaliśmy umowę, która obejmowała partnerstwo motoryzacyjne. Zastanawialiśmy się wtedy, co nam przyniesie kolejny rok i zrobiliśmy ogromny postęp. A kilka pomysłów jeszcze padło i zobaczymy, czy uda nam się je zrealizować – dodał.

Więcej niż partnerstwo
– Zawarcie umowy sponsoringu tytularnego Stadionu Śląskiego jest spełnieniem mojego wieloletniego marzenia. Wychowałem się w Chorzowie, a stadion, na który przychodziłem już jako dziecko, jest symbolem tego miasta. W Chorzowie też zbudowałem i przez lata rozwijałem wraz z moim wspólnikiem Bartoszem Chojnackim firmę Superauto.pl, która dziś obsługuje klientów z całej Polski i jest liderem rynku. Jestem niezwykle dumny z faktu, że nasza dotychczasowa współpraca ze stadionem w roli partnera motoryzacyjnego, weszła w kolejny etap, którego ukoronowaniem jest zmiana nazwy legendarnego obiektu na Superauto.pl Stadion Śląski – zaznacza Kamil Makula, Prezes i udziałowiec Superauto.pl.
Oprócz zmiany nazwy czy logotypu jeden z największych i najnowocześniejszych obiektów sportowo-rozrywkowych w Polsce zyskuje dzięki tej współpracy dodatkowe szanse na rozwój, promocję swojej działalności oraz zwiększenie dostępności dla mieszkańców regionu. To także szansa na wzmocnienie prestiżu obu marek, jak również możliwość organizacji wspólnych wydarzeń czy akcji społecznych. Jak podkreślano, dodatkowe środki nie będą służyły odciążeniu budżetu województwa śląskiego, które zarządza obiektem, a wpłyną na rozszerzenie oferty Stadionu Śląskiego.
Adam Strzyżewski przytoczył także jedną z pierwszych rozmów, jaką odbył z Wojciechem Saługą, tuż po tym, gdy ten ponownie został wybrany na marszałka województwa. Niestety, obowiązki służbowe nie pozwoliły mu tego dnia pojawić się na konferencji.
- Powiedział, Adam pamiętaj, stadion jest dla ludzi. Tutaj ludzie muszą się dobrze czuć, muszą tutaj przeżywać emocje. Ten stadion musi żyć. Obiecuję Wam, że zrobimy wszystko, aby o tym stadionie było głośno - zapewnił dyrektor Superauto.pl Stadionu Śląskiego.
Należąca do Wirtualnej Polski Holding S.A. platforma motoryzacyjna Superauto.pl już od dłuższego czasu realizuje swoją strategię CSR poprzez aktywne wspieranie sportu oraz lokalnych organizacji. W związku z pełnieniem funkcji sponsora tytularnego firma stawia sobie trzy główne cele.
– Chcemy być jak Stadion Śląski, tzn. kojarzyć się z sukcesem i rekordami, być rozpoznawalni w całej Polsce wśród różnych pokoleń Polaków, a także budzić wyłącznie pozytywne emocje wśród naszych klientów i partnerów biznesowych – wylicza Kamil Makula, Prezes Superauto.pl.
Podpisana dzisiaj umowa o współpracy będzie obowiązywać przez trzy lata z możliwością przedłużenia jej na kolejne dwa. Strony wspólnie otwierają od teraz drzwi do świata wielkich wydarzeń. Tylko w tym roku w „Kotle Czarownic” czeka nas moc piłkarskich wrażeń podczas meczów Reprezentacji Polski czy emocjonujące mityngi lekkoatletyczne na czele z Diamentową Ligą.
Napisz komentarz
Komentarze