Przez ostatnie 10 dni za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych Ruch zamieszczał materiały dotyczące zmian, jakie na przestrzeni całej historii Niebieskich zachodziły w kontekście klubowego logo. Historię każdego herbu przedstawili za pomocą krótkich filmików Damian Sifczyk oraz Andrzej Godoj – autorzy książki pt. „Historia Ruchu Chorzów tom 1”. Dziś w okolicach 0:00 Ruch przedstawił nową wersję logo pod hasłem "Nowa eRa".
Autorem projektu jest Karol Gwóźdź, który w rozmowie z Tomaszem Ferensem opowiedział o wszystkich zmianach, jakie zaszły w porównaniu do wersji używanej od 2007 roku. Przede wszystkim odświeżone logo nie posiada już gradientów, opracowany został unikatowy font, a sama „eRka” została dopracowana i wyrównana.
- Zależało nam na tym, aby herb nowy-stary, który został poddany redesign’owi nie miał być nowoczesną formą emblematu, która całkowicie przekreśliłaby historię. Wiadomo, że herb Ruchu należy do najbardziej znanych, najbardziej popularnych herbów klubowych w Polsce – mówił autor projektu, Karol Gwóźdź.
Z okazji 101. urodzin klub przygotował program na świętowanie tego dnia. Pierwszym punktem było oczywiście wprowadzenie wspomnianego herbu, natomiast rano otrzymaliśmy informację o rebrandingu klubowej telewizji, która zmieniła swoją nazwę z TV Niebiescy dla Ruchu na RUCH TV. W ramach tej akcji władze klubu zawarły porozumienie z Mateuszem Wójcikiem – właścicielem serwisu Niebiescy.pl.
- To ogromny zaszczyt, że w dniu 101. urodzin Ruchu Chorzów serwis Niebiescy.pl staje się jego Partnerem Biznesowym i równocześnie przekazuję do Klubu kanał „TV Niebiescy dla Ruchu”. Udało nam się zbudować markę rozpoznawalną w Polsce i Ruch Chorzów tę wieloletnią pracę docenił. – mówi Wójcik za pośrednictwem oficjalnej strony klubu.
W ramach urodzin na kibiców czekają jeszcze m.in. licytacje, kulisy meczu z Zagłębiem, wywiad z prezesem Sewerynem Siemianowskim, premiera oficjalnego piwa Niebieskich, a o 21:00 nastąpi niespodzianka.
fot.: Ruch Chorzów
Napisz komentarz
Komentarze