Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 8 czerwca 2025 03:22
Reklama

Jedyne w polskiej kadrze olimpijskiej małżeństwo mieszka w...Chorzowie! Poznajcie ich bliżej! [WIDEO TVP SPORT]

Będący już po pierwszych startach w Pekinie Monika Hojnisz - Staręga oraz Maciej Staręga, jeszcze przed igrzyskami byli bohaterami materiału wideo wyemitowanego przez TVP SPORT. Kolejne emocje przed nami, sprawdź program najbliższych startów olimpijskiego małżeństwa.
Jedyne w polskiej kadrze olimpijskiej małżeństwo mieszka w...Chorzowie! Poznajcie ich bliżej! [WIDEO TVP SPORT]

Monika Hojnisz - Staręga i Maciej Staręga na co dzień mieszkają w Chorzowie. Podczas wywiadu z Michałem Chmielewskim dla TVP SPORT nasi olimpijczycy opowiadali o swoich początkach ze sportami zimowymi, kryzysach, social mediach, codziennym życiu i planach na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.

Zachęcamy do obejrzenia wywiadu, link znajduje sie >>TUTAJ<<

Czytaj także: Chorzowskie nominacje na Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie

Podczas pierwszego startu w XXIV Zimowych Igrzyskach Olimpijskich Monika Hojnisz-Staręga uplasowała się na 20. miejscu w biegu indywiudalnym na dystansie 15km.

Maciej Staręga po dobrym starcie w sprincie techniką dowolną zajął 19. miejsce. Staręga zakończył rywalizacje w ćwierćfinale.

To jeszcze nie koniec zmagań w wykonaniu olimpjskiego małżeństwa. Przed nimi jeszcze po kilka startów, tym samym szans na dobre zaprezentowanie się na najważniejszej imprezie 4-lecia.  

Najbliższe szanse medalowe już dziś czyli 11 lutego. Punktualnie o godzinie 10:00 - Monika Hojnisz-Staręga będzie rywalizować w biathlonie na sprinterskim dystansie 7,5 km, a w niedzielę czeka ją start w biegu pościgowym (awans uzyska 60 najlepszych zawodniczek). Maciej Staręga powalczy w sprincie drużynowym - 16 lutego. 

Zachęcamy do oglądania również naszych archiwalnych wywiadów z chorzowianką Moniką Hojnisz-Staręga, gdzie opowiada o swoich początkach, sukcesach itp. 

Śmietanka przy Kawie cz. I 

Śmietanka przy Kawie cz. II

Śmietanka przy Kawie 

Foto: screenshot TVP SPORT


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: TomaszTreść komentarza: Kotala niech już zamilczy. A wojewoda niech weźmie na siebie odpowiedzialność jak chce ponownego otwarcia tej ruiny estakady. Typowa tuskoobłuda.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 18:27Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: haTreść komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania" No nie dziwie się :DData dodania komentarza: 7.06.2025, 12:59Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: Ant manTreść komentarza: Hejt zapanował na chorzowskich social mediach to fakt. Kibolskie grupy opanowały internet, z jednej strony są to „pożyteczne głupki” takie bezrefleksyjne!! Ale także całe farmy ich trolli. Oskarżenia, wulgaryzmy, epitety różnego rodzaju mogą jak widać po ostatnich wyborach namieszać ludziom w głowach. Fb powinien monitorować i usuwać konta trolli. Nie robi tego bo zasięgi się liczą.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 09:36Źródło komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania"Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama