Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Wywiad z kapitanem - EUVIC. "Powolutku toczymy do przodu"

W cyklu wywiadów dla Playarena Chorzów, co tydzień czeka na Was rozmowa z kapitanem jednego z zespołów tych rozgrywek. Pierwszym naszym gościem został Łukasz Szrama z występującej w Ekstralidze drużyny EUVIC. Bądźcie czujni - może następnym razem telefon naszego redaktora zadzwoni właśnie do Ciebie!
Wywiad z kapitanem - EUVIC. "Powolutku toczymy do przodu"

Jakub Brzozowicz: Witam Cię Łukaszu! Porozmawiajmy nieco o Waszym zespole. Jak długo występujecie już w rozgrywkach chorzowskiej Playareny?

Łukasz Szrama: Cześć! W samej Playarenie jest to dopiero pierwszy sezon, ale nasza drużyna wcześniej grała w Rudzkiej Lidze Orlików przez 4 sezony.

Nazywacie się EUVIC, to znaczy, że jest to coś w rodzaju drużyny firmowej, stąd się znacie?

Dwóch chłopaków pracuje w EUVIC-u i tam udało się złapać sponsora, żeby pograć w Playarenie. A tak to my się znamy ze szkół, z podwórek, z innych drużyn gdzie graliśmy razem na hali. Praktycznie cały czas te same środowisko, te same osoby.

Czy w takim razie trudno było zebrać skład? Ostatnio niektóre zespoły miewają z tym problemy. 

Na hali gramy już praktycznie 10 lat pod inną nazwą - tam gramy jako Contra w Chorzowie. Część chłopaków kiedyś grała ze mną w ciągle istniejącej drużynie HKS Centrum, no i część chłopaków połapaliśmy z takiego zwykłego naszego grania "osiedlowego". Nie było ciężko, wszyscy chętni i tak powolutku toczymy do przodu. 

Poza niedzielnymi meczami ligowymi trenujecie z zespołem w tygodniu? 

Rozgrywamy takie gierki węwnętrzne, to zazwyczaj ma miejsce we wtorki gdzieś na orliku. Do tego w czwartki najczęściej mamy wynajmowany Football-On na Czarnym Lesie i tam często rozgrywamy sparingi z drużynami z Playareny. W ogólnym rozrachunku przynajmniej raz w tygodniu coś tam jeszcze kopiemy poza playareną. 

Jak oceniasz występy EUVIC w tym sezonie? 

Dopiero się wdrażamy, zobaczymy jak to będzie szło dalej. Patrząc na to w jaki sposób traciliśmy punkty w obu rundach to myślę, że to nie jest dobry rezultat dla nas! Spodziewaliśmy się zdecydowanie wyższej pozycji i też sądzę, że jest ta pozycja w zasięgu. Jak tak między sobą rozmawiamy, to na pewno poza zasięgiem jest drużyna Tiki-Taka - to jest ekipa bardzo mocna. W pierwszym spotkaniu dostaliśmy od nich mocno "wkopane"! Ale to też był nasz pierwszy mecz i boisko nas trochę zaskoczyło, bo jest trochę węższe i krótsze niż klasyczne orliki. Drugi mecz już był bardziej wyrównany, chociaż wynik tego nie pokazuje. PGG Hajery też wyskoczyły mocno do góry, natomiast wszystkie pozostałe drużyny są moim zdaniem w zasięgu naszych możliwości. 

Wasze cele na kolejny sezon? 

Jak wystartowaliśmy w tym roku, to liczyliśmy sobie na to aby się spokojnie utrzymać, gdzieś w tej połowie tabeli. To dajemy radę zrobić, bo jesteśmy na 7. miejscu teraz. Przyszły sezon? Powalczyć o wyjazd na półfinały, to jest taki nasz cel. 

Dziękuję za rozmowę i życzę powodzenia!

Dzięki, piona!

Materiał promocyjny partnera


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: AmeliaMTreść komentarza: Teraz mogłaby się wykazać metropolia, do tej pory chwalili się rowerami, apkami i właściwie dobrym PR. Obwodnica, odbudowa estakady, udrożnienie ruchu na bardzo ważnej trasie gmin, które są w metropolii. Zmiana tras autobusów tego nie poprawi, jest częściowym rozwiązaniem - te autobusy też stoją w korkach.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 19:56Źródło komentarza: Estakada w Chorzowie się sypie: są wyniki ekspertyzy. Co to oznacza dla kierowców?Autor komentarza: BoloTreść komentarza: Czas zburzyć to dziadostwo i przywrócic rynkowi piękny wyglądData dodania komentarza: 6.06.2025, 16:42Źródło komentarza: Poseł Konfederacji wnosi w Sejmie o pomoc w odbudowie estakadyAutor komentarza: JoannaTreść komentarza: Budynek Cosmo prezentuje się nieźle ale kto wybrał taka lokalizaje?? to zupełnie inna sprawa, przez balkon będą się witać z sąsiednim blokiemData dodania komentarza: 6.06.2025, 09:24Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama