Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Spaceruj i pomagaj! Dołącz do akcji pomocy bezdomnym zwierzętom

Chorzowskie schronisko dla zwierząt dołączyło do ogólnopolskiej akcji "Obejdź Polskę Dookoła", organizowanej przez Fundację Safe-Animal. Inicjatywa ma na celu promocję aktywności fizycznej i wsparcie potrzebujących zwierząt.
Spaceruj i pomagaj! Dołącz do akcji pomocy bezdomnym zwierzętom

Fundacja Safe-Animal to organizacja, która zajmuje się pomocą zwierzętom w całej Polsce i Europie. Fundacja nadzoruje również elektroniczny system znakowania zwierząt za pomocą mikrochipów, który umożliwia odnajdywanie zaginionych psów i kotów oraz organizuje akcje prozwięrzęce. 

Ostatnim działaniem podjętym przez Fundację jest stworzenie aplikacji, która liczy kroki użytkowników i przelicza je na darowizny dla wybranych organizacji. Inicjatywa ma na celu wspieranie działań charytatywnych na rzecz zwierząt, jednocześnie promując aktywny tryb życia.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pobrać aplikację Safe-Animal, kliknąć "krokomierz" i wybrać organizację, której chcemy pomóc. W akcji bierze również udział Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce Oddział w Chorzowie, które zapewne wielu chorzowian zechce wesprzeć. W aplikacji należy spacerować, aby każdy krok został naliczony. Krokomierz można uruchamiać za każdym razem, kiedy udajemy się gdzieś pieszo, ponieważ każdy krok ma ogromne znaczenie! Link do aplikacji: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.safeanimal.mobile&pli=1

Za każde wykonane 5 000 000 kroków, Fundacja SAFE-ANIMAL przekaże 3 000 zł darowizny na rzecz wybranej organizacji. Aby osiągnąć ten cel, wystarczy, że 25 osób wykona 20 spacerów. Każdy może dołączyć do akcji i pomóc bezdomnym zwierzakom.

Schronisko w Chorzowie opiekuje się ponad 100 psami i kotami, które czekają na nowe domy. Schronisko zapewnia im opiekę weterynaryjną, karmę i schronienie, ale potrzebuje również wsparcia finansowego, które pomoże jeszcze lepiej zadać o bezdomne zwierzaki. 

Zachęcamy więc wszystkich miłośników zwierząt do pobrania aplikacji Safe-Animal i wybrania celu Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce Oddział w Chorzowie. Razem możemy obejść Polskę dookoła i pomóc schroniskom i organizacjom zajmującym się zwierzętami.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: TomaszTreść komentarza: Kotala niech już zamilczy. A wojewoda niech weźmie na siebie odpowiedzialność jak chce ponownego otwarcia tej ruiny estakady. Typowa tuskoobłuda.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 18:27Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: haTreść komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania" No nie dziwie się :DData dodania komentarza: 7.06.2025, 12:59Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: Ant manTreść komentarza: Hejt zapanował na chorzowskich social mediach to fakt. Kibolskie grupy opanowały internet, z jednej strony są to „pożyteczne głupki” takie bezrefleksyjne!! Ale także całe farmy ich trolli. Oskarżenia, wulgaryzmy, epitety różnego rodzaju mogą jak widać po ostatnich wyborach namieszać ludziom w głowach. Fb powinien monitorować i usuwać konta trolli. Nie robi tego bo zasięgi się liczą.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 09:36Źródło komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania"Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama