Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Kierowców znów czekają utrudnienia. Tym razem związane są one z pracami na ul. Parkowej

Jak poinformował Miejski Zarząd Ulic i Mostów, remont ul. Parkowej wkracza w kolejną fazę. Rozpoczęcie robót, które zaplanowano na najbliższy wtorek, wiąże się z wprowadzeniem kilku zmian w organizacji ruchu.
Kierowców znów czekają utrudnienia. Tym razem związane są one z pracami na ul. Parkowej

2 lipca rozpocznie się następny etap zadania pn. "Przebudowa ul. Parkowej w Chorzowie". Ze względu na zakres i technologię prowadzonych robót wprowadzony zostanie ruch jednokierunkowy w ciągu ul. Parkowej, na odcinku od ronda przy Galerii AKS w kierunku ul. Kościuszki do nr 9a.

- Objazd od ul. Kościuszki w kierunku ul. Katowickiej (DK79) i Parkowej będzie się odbywał ulicami: Kościuszki, Rynek i Katowicką (relacja do Katowic), natomiast dojazd od ul. Kościuszki do posesji od nr 1 nr 9a ul. Parkowej będzie utrzymany - informują w chorzowskim MZUiM.

Zakończenie tych prac planowane jest na koniec sierpnia 2024 roku. Wprowadzona zmiana organizacji ruchu uwzględniona zostanie na mapie w nawigacji Waze w ramach współpracy Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie z firmą Google.

źródło: MZUiM


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Maciej 02.07.2024 23:25
Ulica Parkowa to kilkaset metrów (+/- 600mx6m=3600m2 - ) doskonałej kostki brukowej, wyślizganej przez dziesiątki lat przez setki tysięcy samochodów i pieszych. To pożądany i bardzo dobry materiał budowlany, który albo zasili kasę miasta, albo ozdobi podjazdy wybrańców. Mam nadzieję, że projekt remontu tejże ulicy zakłada odzysk tego materiału. Cena rynkowa kostki granitowej surowej 10x10 cm to około 60-100 zł/m2. Cena zabytkowej, to nawet 3-4 razy więcej. Policzcie sami. Część ulicy jest już zastąpiona asfaltem. Cieszą się mieszkańcy atrakcyjnego domu sąsiadującego ze Skansenem, bo przejeżdżające samochody nie hałasują. Reszta jest wciąż do sprzedania (kostki brukowej, znaczy się). Mam nadzieję, że Miasto uwzględniło ten element w kosztorysie wykonawcy, który wykona remont.

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: TomaszTreść komentarza: Kotala niech już zamilczy. A wojewoda niech weźmie na siebie odpowiedzialność jak chce ponownego otwarcia tej ruiny estakady. Typowa tuskoobłuda.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 18:27Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: haTreść komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania" No nie dziwie się :DData dodania komentarza: 7.06.2025, 12:59Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: Ant manTreść komentarza: Hejt zapanował na chorzowskich social mediach to fakt. Kibolskie grupy opanowały internet, z jednej strony są to „pożyteczne głupki” takie bezrefleksyjne!! Ale także całe farmy ich trolli. Oskarżenia, wulgaryzmy, epitety różnego rodzaju mogą jak widać po ostatnich wyborach namieszać ludziom w głowach. Fb powinien monitorować i usuwać konta trolli. Nie robi tego bo zasięgi się liczą.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 09:36Źródło komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania"Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama