Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

1 grudnia startują lodowiska!

Wraz z początkiem grudnia w Chorzowie ruszą ślizgawki. Podobnie jak w ubiegłych latach, w mieście będzie można korzystać z dwóch lodowisk – na AKS przy ul. Katowickiej oraz na orliku przy ul. 3 Maja 78, w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej nr 15.
1 grudnia startują lodowiska!

Ceny biletów na lodowiska w nadchodzącym sezonie kształtują się następująco: 

- bilet normalny – 6zł
- ulgowy – 4zł
- wypożyczenie łyżew – 7 zł za 45 minut
- szlifowanie łyżew – 5 zł
- depozyt - za darmo

 

 



Godziny rozpoczęcia ślizgawek:

Lodowisko przy ul. Katowickiej


•    niedziela-czwartek:  
10.00, 11.00, 12.00, 13.00, 14.30, 15.30, 16.30, 18.00, 19.00, 20.00


•    piątek sobota:  
     10.00, 11.00, 12.00, 13.00, 14.30, 15.30, 16.30, 18.00, 19.00, 20.00, 21.00

Podczas jednej ślizgawki – trwającej 45 minut, równocześnie może przebywać na lodzie 80 osób. 

Orlik przy ul. 3 Maja 78

poniedziałek-niedziela: 10.00, 11.00, 12.00, 13.00, 14.30, 15.30, 16.30, 18.00, 19.00

Na korzystających z lodowisk czekać będzie wiele niespodzianek i promocji. Oferta skierowana jest zarówno do stałych bywalców naszych ślizgawek, jak i do tych, którzy obiekty mają zamiar odwiedzić po raz pierwszy. Akcje promocyjne będą trwały do końca bieżącego sezonu. Będą to między innymi:


Kolorowy Poniedziałek: ślizgawki o godz. 14:30, 15:30 - załóż czapkę, szalik lub rękawiczki w kolorze danego poniedziałku i ślizgaj się za 2 zł! Jakiego koloru będzie poniedziałek? Tego dowiesz się w każdy poprzedzający piątek! Dni promocji: 4.12, 8.01, 5.02.

Wtorek 1+1: ślizgawki o godz. 14:30, 15:30: przyjdźcie we dwoje, a drugi zapłaci tylko 2 zł. Dni promocji: 12.12, 2.01, 13.02.

Środa to nagroda: kup bilet -> wypełnij kupon -> weź udział w losowaniu nagrody! Nazwisko zwycięzcy na każdym z lodowisk będzie opublikowane w czwartek na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej. Odbiór nagrody w Dziale Organizacji Imprez – hala sportowa MORiS Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113. Dni promocji: 20.12, 17.01, 28.02.

Rodzinne piątki: ślizgawki o godz. 14:30, 15:30 oraz 16:30. Dziecko do lat 10 z opiekunem wchodzi na lodowisko za 2 zł. Dni promocji: 29.12, 26.01, 23.02.

Ponadto wszyscy stali bywalcy będą mogli kupić karnety na ślizgawki. Ceny karnetów - 5 wejść 25 zł, 10 wejść 40 zł - ważne miesiąc od dnia zakupu.

Dokładna rozpiska promocji: http://moris.chorzow.pl/aktualnosci/?id=6744


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: TomaszTreść komentarza: Kotala niech już zamilczy. A wojewoda niech weźmie na siebie odpowiedzialność jak chce ponownego otwarcia tej ruiny estakady. Typowa tuskoobłuda.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 18:27Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: haTreść komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania" No nie dziwie się :DData dodania komentarza: 7.06.2025, 12:59Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: Ant manTreść komentarza: Hejt zapanował na chorzowskich social mediach to fakt. Kibolskie grupy opanowały internet, z jednej strony są to „pożyteczne głupki” takie bezrefleksyjne!! Ale także całe farmy ich trolli. Oskarżenia, wulgaryzmy, epitety różnego rodzaju mogą jak widać po ostatnich wyborach namieszać ludziom w głowach. Fb powinien monitorować i usuwać konta trolli. Nie robi tego bo zasięgi się liczą.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 09:36Źródło komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania"Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama