Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

#IdziemyNaCałość: czy Niebiescy pobiją rekord frekwencji na Śląskim?

Na inaugurację Ekstraklasy Ruch Chorzów podejmie Legię Warszawa (09.02). Do sprzedaży trafiło ponad 40 tysięcy biletów na to wydarzenie. Organizatorzy liczą na frekwencyjny rekord.
#IdziemyNaCałość: czy Niebiescy pobiją rekord frekwencji na Śląskim?

Za dwa tygodnie wraca PKO BP Ekstraklasa. W Chorzowie czekają nas nie lada emocje, a śmiało można powiedzieć, że będzie to prawdziwy ligowy klasyk! Już 9 lutego na Stadionie Śląskim Ruch zmierzy się z Legią Warszawa. Starcia tych dwóch piłkarskich marek od zawsze cieszyły się dużym zainteresowaniem. Wiele wskazuje na to, że będzie tak i tym razem. 

Niebiescy aktualnie szlifują formę na obozie przygotowawczym w Turcji, pod okiem Janusza Niedźwiedzia, który objął drużynę z Cichej pod koniec minionego roku. To także szansa dla nowego szkoleniowca, aby przetestować pozyskanych zimą zawodników. Tych w zespole Ruchu jest aż sześciu: bramkarz Dante Stipica, obrońca Patryk Stępiński, pomocnicy Robert Dadok, Adam Vlkanova i Filip Wilak oraz napastnik Mike Huras

Odświeżona kadra powalczy o utrzymanie

Na Stadionie Śląskim już wszystko gotowe na wielki mecz. Przede wszystkim, w końcu podczas potyczki Niebieskich zobaczymy także sympatyków drużyny gości. Na tę okoliczność przygotowano specjalny dla nich sektor, którego brakowało po modernizacji chorzowskiego giganta. Inwestycja warta 1,1 mln zł pozwoli pomieścić 4 383 kibiców drużyn przyjezdnych. Łącznie na trybunach Kotła Czarownic będzie mogło zasiąść ok. 40 800 osób i tyle też przygotowano biletów na spotkanie z Wojskowymi. 

Tylko jedna wygrana i aż 10 remisów - to niechlubny bilans klubu z Cichej w tym sezonie PKO BP Ekstraklasy. Ten rezultat daje chorzowianom przedostatnie miejsce w tabeli i 6. punktów straty do bezpiecznej strefy. Mecz z Legią to także kolejny rozdział w misji "utrzymanie". 

Legioniści mają na koncie 32. punkty (5 miejsce) i tylko jeden tracą do lokaty, jaka premiowana jest udziałem w kwalifikacjach do europejskich pucharów. W pierwszej rundzie pewnie u siebie pokonali Ruch 3:0. Nie ulega jednak wątpliwości, że grali wtedy z zupełnie innym zespołem, niż ten, z jakim zmierzą się niebawem. 

Kiedy jak nie teraz?

Ilość osób uprawnionych do wejścia na trybuny podczas spotkania Ruchu z Legią zbliża się już do 20 tysięcy. Czy uda się "zamknąć" Stadion Śląski? Trudno znaleźć lepszą ku temu okazję. Wejściówki na ten mecz są dostępne na stronie bilety.ksruch.com. Organizatorzy przygotowali także specjalne akcje promocyjne, m. in. dotyczące zakupu biletowych pakietów.  


20. kolejka PKO BP Ekstraklasy
09.02.2023 (piątek)
Ruch Chorzów - Legia Warszawa
Stadion Śląski w Chorzowie

Początek spotkania o godzinie 20:30. 

fot. Marcin Bulanda / Press Focus


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: AmeliaMTreść komentarza: Teraz mogłaby się wykazać metropolia, do tej pory chwalili się rowerami, apkami i właściwie dobrym PR. Obwodnica, odbudowa estakady, udrożnienie ruchu na bardzo ważnej trasie gmin, które są w metropolii. Zmiana tras autobusów tego nie poprawi, jest częściowym rozwiązaniem - te autobusy też stoją w korkach.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 19:56Źródło komentarza: Estakada w Chorzowie się sypie: są wyniki ekspertyzy. Co to oznacza dla kierowców?Autor komentarza: BoloTreść komentarza: Czas zburzyć to dziadostwo i przywrócic rynkowi piękny wyglądData dodania komentarza: 6.06.2025, 16:42Źródło komentarza: Poseł Konfederacji wnosi w Sejmie o pomoc w odbudowie estakadyAutor komentarza: JoannaTreść komentarza: Budynek Cosmo prezentuje się nieźle ale kto wybrał taka lokalizaje?? to zupełnie inna sprawa, przez balkon będą się witać z sąsiednim blokiemData dodania komentarza: 6.06.2025, 09:24Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama