Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 8 czerwca 2025 07:44
Reklama

Chorzowski Sztab WOŚP zaprasza do rejestracji Firmowych Puszek

Firmowa Puszka Stacjonarna to puszka w sklepie, u fryzjera, na stacji benzynowej, w przedszkolu i w każdym innym miejscu, w którym nie brakuje chętnych do wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Osoby chcące umieścić ją w swoim zakładzie muszą dokonać wcześniejszej rejestracji puszki na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl.
Chorzowski Sztab WOŚP zaprasza do rejestracji Firmowych Puszek

Zakup sprzętu do szybkiej identyfikacji bakterii, którymi zakażenie może prowadzić do sepsy to cel zbliżającego się 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po raz pierwszy w historii zakupione urządzenia posłużą nie tylko określonej grupie wiekowej, ale wszystkim, którzy tego sprzętu będą potrzebować. Choć tradycyjna kwesta na ulicach odbędzie się dopiero 29 stycznia, to już teraz trwają intensywne przygotowania.

Jednym z prowadzonych aktualnie działań jest m.in. rejestracja Firmowych Puszek, które będzie można umieścić w swoich zakładach i do 29 stycznia zbierać datki dla WOŚP.

Aby zarejestrować puszkę opiekun zbiórki powinien założyć konto na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl, wypełnić formularz rejestracyjny i aktywować konto. Ważne jest, aby wszystkie wymagane dane wpisać w zakładce "Chcę reprezentować firmę", a następnie wybrać odpowiedni z listy sztab. W przypadku Chorzowa jest to Sztab Zespołu Szkół Technicznych nr 1, z którego będzie można odebrać niezbędne materiały do przeprowadzenia zbiórki. Po zakończonej rejestracji firma oczekiwać będzie na akceptację ze strony Sztabu i Fundacji. 

Warto obserwować na bieżąco stronę chorzowskiego Sztabu WOŚP, gdyż podawane będą tam informacje na temat imprez organizowanych w ramach 31. Finału. W planie są m.in.: rajd rowerowy przygotowany wspólnie z Chorzowskim Klubem Rowerowym, animacje dla dzieci prowadzone przez Nikolę Świtałę, maraton zumby, a także lodowisko i basenowe szaleństwo na obiektach MORiS.

Fot. Miasto Chorzów


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: TomaszTreść komentarza: Kotala niech już zamilczy. A wojewoda niech weźmie na siebie odpowiedzialność jak chce ponownego otwarcia tej ruiny estakady. Typowa tuskoobłuda.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 18:27Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: haTreść komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania" No nie dziwie się :DData dodania komentarza: 7.06.2025, 12:59Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: Ant manTreść komentarza: Hejt zapanował na chorzowskich social mediach to fakt. Kibolskie grupy opanowały internet, z jednej strony są to „pożyteczne głupki” takie bezrefleksyjne!! Ale także całe farmy ich trolli. Oskarżenia, wulgaryzmy, epitety różnego rodzaju mogą jak widać po ostatnich wyborach namieszać ludziom w głowach. Fb powinien monitorować i usuwać konta trolli. Nie robi tego bo zasięgi się liczą.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 09:36Źródło komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania"Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama