Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 8 czerwca 2025 08:51
Reklama

Koncert Jimka na Stadionie Śląskim już w tę sobotę. Kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami w ruchu

W związku z zaplanowanym na 16 września koncertem w popularnym Kotle Czarownic, wprowadzone zostaną liczne zmiany w organizacji ruchu. Aby ułatwić uczestnikom imprezy dojazd na miejsce, ZTM uruchomi dodatkowe kursy tramwajowe.
Koncert Jimka na Stadionie Śląskim już w tę sobotę. Kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami w ruchu

Już w tę sobotę na Stadionie Śląskim odbędzie się ostatni w tym roku koncert, na którym to wystąpi Jimek wraz z zaproszonymi przez siebie gośćmi.

Ze względu na organizację tego wydarzenia, na wniosek Policji, celem zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego, wprowadzone zostaną następujące zmiany:

1. od godz. 16:00 w dniu 16.09. do zakończenia koncertu (i związanej z nim imprezy masowej), wyłączona zostanie relacja lewoskrętu z ulicy Katowickiej (z kierunku Bytomia) w kierunku ulicy Parkowej,
2. od godz. 16:00 w dniu 16.09. do godz. 2:00 w dniu 17.09. w ciągu ulicy Parkowej na odcinku pomiędzy rondem przy centrum handlowym AKS i skrzyżowaniem z ul. Kościuszki, wprowadzony zostanie jednokierunkowy ruch pojazdów (w kierunku ul. Kościuszki),
3. od godz. 16:00 w dniu 16.09. do godz. 6:00 w dniu 17.09. w ciągu ulicy Parkowej na odcinku pomiędzy rondem przy centrum handlowym AKS i skrzyżowaniem z ul. Kościuszki, wprowadzony zostanie obustronny zakaz zatrzymywania się,
4. od godz. 16:00 w dniu 16.09. do zakończenia koncertu (i związanej z nim imprezy masowej) wyłączony z ruchu zostanie łącznik pomiędzy jezdniami ulicy Chorzowskiej w rejonie skrzyżowania ulicy Katowickiej z al. Wojska Polskiego i ul. Parkową,
5. w zależności od zagrożenia w ruchu drogowym istnieje możliwość wyłączenia z ruchu pojazdów ulicy Tysiąclecia w Chorzowie w rejonie skrzyżowania z al. Wojska Polskiego.

Wszystkie wprowadzone zmiany uwzględnione zostaną w nawigacji Waze w ramach współpracy Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie z firmą Google.

Na koncert Jimka dojedziesz komunikacją miejską

Dla tych, którzy na wydarzenie planują dostać się komunikacją miejską - mamy dobrą wiadomość. Zarząd Transportu Metropolitalnego dodał do swojej oferty kursy tramwajowe, które pozwolą uczestnikom bez problemu dotrzeć na koncert, a później wrócić do domu, nie martwiąc się o miejsca parkingowe.

Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj: Na Jimka najlepiej tramwajem


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: TomaszTreść komentarza: Kotala niech już zamilczy. A wojewoda niech weźmie na siebie odpowiedzialność jak chce ponownego otwarcia tej ruiny estakady. Typowa tuskoobłuda.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 18:27Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: haTreść komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania" No nie dziwie się :DData dodania komentarza: 7.06.2025, 12:59Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: Ant manTreść komentarza: Hejt zapanował na chorzowskich social mediach to fakt. Kibolskie grupy opanowały internet, z jednej strony są to „pożyteczne głupki” takie bezrefleksyjne!! Ale także całe farmy ich trolli. Oskarżenia, wulgaryzmy, epitety różnego rodzaju mogą jak widać po ostatnich wyborach namieszać ludziom w głowach. Fb powinien monitorować i usuwać konta trolli. Nie robi tego bo zasięgi się liczą.Data dodania komentarza: 7.06.2025, 09:36Źródło komentarza: Andrzej Kotala: "Fala hejtu zniechęciła mnie do kandydowania"Autor komentarza: Edek K.Treść komentarza: Wiadomo, że pan finansista Michałek nie podjąłby się żadnej innej inwestycji poza budową stadionu.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 21:34Źródło komentarza: Prezydent zamyka estakadę, wojewoda przywraca kolej i nakazuje kolejne działaniaAutor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:33Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"Autor komentarza: MikołówTreść komentarza: W Mikołowie mamy dziś podobny problem, który kiedyś doprowadził do katastrofalnej decyzji o estakadzie w Chorzowie. Tylko że u nas zamiast drogi, planują puścić szybką kolej – i to przez sam środek miasta. CPK forsuje wariant W72 Kolei Dużych Prędkości, który przecina centrum naszego, 800-letniego Mikołowa. Pociągi miałyby jechać między blokami, domami, przez chronione tereny zielone. Miejscami tylko 20 metrów od bloków ma pędzić 180 składów dziennie. Przez miasto, które – tak jak Chorzów – było przez lata mocno eksploatowane górniczo. I tu jest ogromne ryzyko. Bo nikt nie uwzględnił, że pod ziemią są jeszcze aktywne wyrobiska, znajdujące się 50 metrów pod potencjalnymi torami, które CPK ignoruje. Przy takiej liczbie i prędkości pociągów, może dojść do pęknięć, uszkodzeń, a nawet katastrof budowlanych i osunięć gruntu. Nikt też nie pokazał rzetelnych analiz, że właśnie ten wariant – przez nasze centrum – jest najlepszy. A przecież są inne możliwości. Patrzymy na Chorzów i widzimy, jak estakada przez rynek zablokowała miasto na dekady. Zbudowano ją, mimo że większość ruchu była tranzytowa. Dziś grozi zawaleniem, a mieszkańcy płacą cenę za błędne decyzje sprzed lat. Nie chcemy, żeby Mikołów był kolejnym miastem, które stanie się ofiarą cudzych planów, bez sensownych konsultacji i szacunku dla ludzi, którzy tu żyją.Data dodania komentarza: 6.06.2025, 20:31Źródło komentarza: Maciej Franta: "W innej sytuacji nikt by nie przetestował zamknięcia estakady"
Reklama